supermammabloggen.blogg.se

Trött och risig tvåbarnsmamma renoverar sitt liv.

Tonårshelg

Kategori: Allmänt

Vilken helg. Vi hade barnvakt och min man och jag passade på att göra massa roliga saker. Kände oss som 25 igen, det var bra för oss tror jag. Men inte världens hälsosammaste helg: Dålig mat, alkohol, ingen sömn. Tar igen det nu med att påbörja min PT Online-period, än så länge bara med matregistrering dock. Inser redan efter tre dagar att jag äter alldeles för lite protein och för mycket fett, borde finnas en hel del att justera. Hoppas att det ger resultat.
 

 
Annars mår jag också rätt ok just nu. Känns som än bra period även om det är kaos på jobbet. Den där timmen i veckan som jag är hos psykologen känns som att den redan börjar ge resultat. Hon hjälper mig att strukturera upp och se var mina problem bottnar. Var mina krav, rädslor och ångest kommer från. Jag går inte och tänker på det hela tiden som jag gjorde innan utan fokuserar på det under timmen med henne. Nu ska vi bara lista ut hur vi ska jobba fram metoder för att hantera dem.
 

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2015-05-21 | 09:36:31
    Bloggadress: http://baralitetrott.blogspot.se

    Bra tips att vänta med grubbleriet, schemalägga. Ska jag försöka göra. Härligt med tonårshelg! Det kan vara värt ett mindre bakslag, att få känna att man lever lite.

Kommentera inlägget här: